Ongelmia MasterCard Secure Code –palvelun kanssa.

Osalla asiakkaistamme on ollut perjantaista 6.10.2017 asti ongelmia saada tekstiviesti vahvistusta Secure Code -palvelusta verkko-ostoa tehdessä. Puhelinoperaattori on kehottanut puhelimen uudelleenkäynnistämistä. Myös selaimen muistin tyhjennys voi auttaa ongelman kanssa. Mikäli sinulla heräsi lisäkysymyksiä, asiakaspalvelumme vastaa niihin mielellään ja auttaa mahdollisuuksien mukaan.

Syitä ongelmaan selvitetään edelleen, ja toivomme että vika saadaan pian selville sekä korjattua.

Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!

 

Väliaikakatsaus 11.10.2017 klo 16:05 //

MasterCard SecureCode-palvelun tuottaja on ilmoittanut, että he eivät toistaiseksi löydä vikaa heidän palvelustaan. Ainoat liittymät jotka eivät tällä hetkellä vastaanota varmenneviestejä ovat Telian liittymät. Olemme olleet yhteydessä Telian asiakaspalveluun sekä tekniselle puolelle ja he selvittävät asiaa. Mikäli sinulla on Telian puhelinliittymä, etkä vastaanota tekstiviestiä SecureCode -palvelusta, suosittelemme yhteydenottoa Telian yksityisasiakkaiden asiakaspalveluun.